--->

Saturday, December 6, 2008

My Life is Hilarious

Ive been MIA for like 3 or 4 days...Ive been consumed by the company of some funny characters. A.G. I want that Lake Show Media Guide LOL...good looking out kid. This is why I consider my friends to be some of the most semi-remedial people I know. Enjoy.


Sub Zero: Murda Style:


This is what happens when you're Hilarious:



Rock Band- For Jesus Apparently:



Shout outs to Saucy, Jegz, Hans and Murda.

6 comments:

Muh.Wran.Duh said...

1st Video: Yoda, in ACTION, on CAMERA!

2nd Video: Ernie doesn't look so bad with the wig.

3rd Video: OMG, I'd run from somebody if they came talking to me like that!

4th Video at 2:17, Manny was rocking his hips better than any female I've seen in my vida. I was scared you were gonna pop a blood vessel at the last 15 seconds and Hans was speaking a type of spanish I'd never understand...

Mr Bru Cru said...

lmao0o0 Hans spanish is the shit..its annoying..but hilarious...Its called Dominican HAHHAA...Muahz

JEGZ aka Black Casanova said...

Yo, we are some funny dudes man. I know Tim did his thing with the kung-fu skit, which by the way almost caused me to go into cardiac arrest. If you look at Tim's vid, I actually couldn't breathe, and was stuck in an upright position with a frozen smile on my face. As the video ends, Tim is about to check on me, which he actually does by shaking me a bit, and I recovered my breathing; crazy lol. In addition, thanks to an accidental impersonation of Rich, Tim's brother in law, I have now added a new character to my comedy routine; thanks Zak lol. And that Rock Band shit was hilarious. If I’m being honest, Haynes stole the show, and should've been allowed more air time. That kid is special, even if he's a bit bipolar lmao!
To Fun Times! I love my Family.

Mr Bru Cru said...

Haynes spanish is the shit..LOL I agree...you can hear my sis regulating on him..but my favorite part was Manny praising Jesus...Lmao0o0o

Biga173rd said...

Son that shit is mad funny especially Tim. i'm doing kaki lol.

Anonymous said...

that shyt was fuckin krazy!!!!!! anyways hans a dick talkin that espaƱol... Iam better than him....that tim shyt was krazy nikka really look like leonardo from TMNT.